20 ajuntaments del Baix Llobregat organitzen El Baix és cultura, el primer festival comarcal ‘on line’ amb un centenar d’actuacions en directe.
Es desenvoluparà els dies 8, 9 i 10 de maig de manera simultània en 20 pobles i ciutats del Baix Llobregat, i aplegarà més de 100 actuacions en directe d’artistes des de casa seva i a través de la xarxa social Instagram.
És un festival adreçat a tots els públics en el que s’han programat:
- 17 tallers: circ, cuina, ball, ràdio, robòtica, etc
- 5 conta contes: per a infants i adults
- 3 accions d’art digital: curts i sèries
- 16 actuacions de dansa: clàssica, contemporània, espanyola, urbana, etc
- 6 monòlegs
- 35 concerts: acústics, de música clàssica, jazz o flamenc
- 5 sessions de DJ
- 5 activitats relacionades amb la literatura
- 5 més teatrals: familiars, cabaret, pallassos, etc
Per facilitar el seguiment de les activitats programades, els ajuntaments participants han dividit la comarca en quatre zones geogràfiques, amb un canal específic per a cadascuna, que emetrà les activitats de les seves poblacions:
- elbaixescultura_zonadelta: Sant Boi, Viladecans, El Prat, Gavà i Castelldefels.
- elbaixescultura_zonanord: Sant Andreu de la Barca, Martorell, Abrera, Sant Esteve Sesrovires i Esparreguera.
- elbaixescultura_zonacentre: Molins de Rei, Cervelló, Sant Vicenç dels Horts, Vallirana, Pallejà i Sant Feliu de Llobregat.
- elbaixescultura_zonafontsanta: Sant Joan Despí, Cornellà, Esplugues, i Sant Just Desvern.