Què és “De l’hort a la biblioteca”?

de_lhort_-_vert_colorL’any 2013 varem engegar amb molta il·lusió a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer el projecte: De l’hort a la biblioteca. Aquest projecte va néixer amb l’objectiu de potenciar i facilitar informació del consum i la cuina dels productes del Parc Agrari del Baix Llobregat (productes de proximitat i temporada) i del cultiu d’horts urbans.
El 2014, aquest projecte va guanyar el Premi Teresa Rovira i Comas a la innovació a les biblioteques públiques catalanes.
Al 2015, De l’hort a la biblioteca es fa extensiu a 12 biblioteques més de la comarca (entre elles la Biblioteca Maria Aurèlia Capmany de Sant Boi).
Al 2017, s’afegeixen 6 biblioteques més de la comarca.
A inicis de 2018 segueix creixent: ja som 20 biblioteques al Baix Llobregat, i 11 biblioteques al Vallès Oriental.

Com ho fem?

D’aquesta manera esperem que la biblioteca sigui un lloc de trobada, un punt verd on poder col·laborar amb pagesos, entitats, associacions i restaurants i empreses  per fomentar l’alimentació saludable, l’economia local i el medi ambient.

Activitats realitzades a Sant Boi:

Més informació:

4 responses to “Què és “De l’hort a la biblioteca”?

  1. Retroenllaç: Del huerto a la Biblioteca | Marimorena Restaurant |·

  2. Retroenllaç: ‘De l’Hort a la Biblioteca’, un projecte amb molts fruits – CULTURA SANT BOI·

  3. Retroenllaç: Show Cooking amb en Gerard Solís – SANT BOI OCIO·

  4. Retroenllaç: ACTIVITATS 10, 11 I 12 DE JUNY – Per a nens·

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s